ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, maart 29, 2006

Heist 'm erin!

Nu we het dan toch over films en zaterdagen hebben; afgelopen zaterdag ben ik naar de film 'Inside Man' geweest. Een aangenaam kijkfestijn. Zeker gaan zien. Spike Lee blijft verrassen. Een 'heist movie' door deze koning, wie had dat verwacht? Maar Spike zou Spike niet zijn, als de film niet vol zou zitten met (al dan niet subtiele) verwijzingen naar zijn stokpaardjes. Zoals o.a. inter-raciale verhoudingen, 9-11, Brooklyn, etc. Gaat dat zien!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Waar is die foto? Een Apple Store? Zie ik dat goed? Is Hij het echt?

6:59 p.m.  
Blogger ejpeg said...

Apple store in SoHo NYC. September 2005. Fo Real!

7:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

I´m impressed!

7:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik weet niet of ik hem herkend zou hebben trouwens... Kocht hij nog iets? een 80 inch Apple Cinema Display misschien?

7:07 p.m.  
Blogger ejpeg said...

nee hij gaf een lezing over z'n nieuwste kortfilm en over het gebruik van final cut (uiteraard) daarbij. ben normaal geen bekenden geiler maar dit kon ik niet voorbij laten gaan,

7:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hn.. jaja, dat zeggen ze allemaal, zei ze met een zweem van enige jaloezie.. Ik ga 't vanavond 'kijke'..Greets!

1:35 p.m.  
Blogger ejpeg said...

Hahaha! Die Paul hierboven is trouwens Paul Beelen!

3:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home