ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

vrijdag, april 07, 2006

Day of the living baseheads

Willem wees mij gisteren op Cesar, een ex-choller, die in zijn levensonderhoud voorziet door bij o.a. Stradius auto's te wassen. "Kijk hem klippen met z'n Atari shirt en z'n g-star broek. Als dit zondag op Wet&Wild staat is er vast wel een blonde stagiaire die er na acht Safari-jus haar eigen Morgan Freeman in ziet. Master." En verdomd.

Maar wat een bekend shirt, dacht ik. Dit blijkt dus een oud shirt van ondergetekende. Jaren her gekocht bij Urban Outfitters. Een aantal weken geleden heb ik een enorme vuilniszak vol kleren gedoneerd aan de verslaafdenzorg Brasami. Waaronder dit shirt. What are the odds…

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He, handig zo'n blog, daar kan ik dus heen met mijn oude kleren!

9:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home