ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

donderdag, juni 01, 2006

Ik ben niet gek. Ik ben een Mac…

(Kan wel merken dat het druk geweest is. Dat ik dit nog niet gepost heb.)

Voor al die Windows mensen die het nu nog niet snappen, wordt het hier nog één keer duidelijk uitgelegd. Meer argumenten nodig? Kijk dan hier. Overtuigd? Kijk dan hier wat voor Mac jij bent.

Af en toe vraag ik mezelf ook wel eens af of ik niet stiekem een endorsement contract heb lopen bij een bepaalde firma in Cupertino.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een prutsers, die site loopt achter. Er is weldegelijk een virus voor de Mac. Tja en verder ben ik door school anti-apple geworden omdat dat echt klote dingen zijn. G5's die vastlopen etc. En daar komt nog een bij dat ik alleen over Final Cut Pro te spreken ben, oja en GarageBand :P voor de rest doet het me niet veel.

7:39 a.m.  
Blogger ejpeg said...

Een G5 die vastloopt? Wat hebben ze daar in godesnaam mee gedaan dan? Ik doe gekke dingen met mijn G5 maar hij protesteert bijna nooit. Don't judge to easy. Maar ik ben eigenlijk verbaast dat iemand die zulke mooie dingen maakt kan kijken naar een verschrikkelijke interface als die van Windows. Wat een belediging voor de goede smaak! Het is 2006!

9:47 a.m.  
Blogger ejpeg said...

Arme jongen, zo misleid. Wat vind ik dat nu sneu voor je.

Was het probleem met de GUI van Windows maar de desktop. Frappant vind ik nu dat de meeste windows machines nog geleverd kunnen worden met een floppydrive. Hello? Dus laten we niet beginnen over een muis met twee knoppen. Ik denk niet dat die de weegschaal van bedieningsgemak laat over slaan ten faveure van Windows/PC's.

Maar dat uitgerekend een Grafisch Lyceum (off all places) jouw aan je afkeer van Apple helpt, dat vind ik schokkend. Zeker GLZ.? Heb ik ook nog wel verhalen over. Heeft mij bijna aan een afkeer van het grafische vak geholpen, kejje nagaan!

9:55 a.m.  

Een reactie posten

<< Home