ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

maandag, juli 24, 2006

Geen commentaar…

... ik was ook enigzins
verbaasd... loop de kamer
binnen en dan zoiets...

het zijn altijd diegenen waar
je het niet van verwacht...

geschokt was ik... je beziet
iemand dan toch totaal vanuit
een ander licht. Denk je
iemand goed te kennen...

ik heb de rest van de dagen echt
de hele dag over mijn schouder
gekeken.... pff was blij dat ie weg was...

Ja ik weet het fijne ook niet...
durfde het er verder niet meer
over te hebben zoals je kunt
begrijpen...

Mischien is ie stiekem via een
brainwash programma gerecruteerd
door de grijze wolven... of zoiets...
who knows...
Al die dubieuze reisjes naar istanbul...

maar de vraag is... hoe gaan wij hier
mee om... In de openbaarheid treden??

Ik heb het er moelijk mee...


Bovenstaand schrijven ontving ik van dhr. C. B. te A. naar aanleiding van onderstaande foto's. Wat is hier aan de hand? Woont dhr R. Z. nu te lang op het hoofdstedelijke Bos en Lommerplein. Of spelen hier bepaalde Turkse invloeden een rol? En waar zijn de foto's genomen? Op een trainingskamp? Dhr. R reageerde helaas niet op het verzoek van de redactie om meer informatie. We houden u op de hoogte…