ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, november 22, 2006

Zoveel te kiezen!

Vandaag is verkiezingsdag in Nederland! En er zijn veel mensen op de diverse lijsten die een band hebben met de Antillen. Twee sprongen daar voor mij uit. Te weten: Olaf Stuger (lijsttrekker LPF) en Tony (Teun) van Dijck (nr 8/Partij vd Vrijheid ; lees Wilders). Olaf Stuger was namelijk een van de eerste mensen die ik hier leerde kennen op Curacao, negen jaar geleden. Hij was toen een vriend van Rutger vd Pol, die mij hierheen gehaald heeft destijds. Grappig om hem dan op deze manier dan weer terug te zien. Tony staat hier ten eilande bekend als "Tony Saxophony", vermaard om zijn lidmaatschap van de legendarische "Als Je Met Z'n Zessen Band". En dus als manager van DPV Ad Interim. Dat hij dus op de achtste plaat staat bij de PvdV roept hier ten eilande nogal wat vragen op. En terecht lijkt me, gezien de ideeën van deze partij over de Antillen. Waarom sympathiseert iemand, die al jaren op Curaçao woont en werkt en zelfs met een voormalig Miss Curaçao getrouwd is, met deze partij? Ik vraag het u af!