ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, februari 07, 2007

Het lijkt wel vismarkt…

Van Darwin (zie vorige post) is het natuurlijk een uiterst kleine stap naar het eilandenrijk, dat de grote inspirator was achter zijn (r)evolutionaire theorieën. De inmiddels trouwe contributeur aan ejpegwereld, de heer Robbert van der Gon Netscher, stuurde het volgende filmpje van zijn duiktrip op de Galapagos archipel. Nu ben ik normaal niet zo 'big' op duiken, maar hier was ik toch wel ff stil van. Als ik dit zie kan zelfs ik mij wel voorstellen wat sommige mensen toch zien in dat scubaduiken. Voor diegene die precies weet te vertellen hoeveel vissen figuren in onderstaande filmpje is er een leuke prijs!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zucht.....

-x-

5:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

1174 vissen in dit werkelijk adembenemende filmpje.

11:56 a.m.  
Blogger ejpeg said...

Eh eh! Holy shit. Nu kan ik ze zeker allemaal gaan natellen. Damn. Doet nog iemand het ook. Druk zeker. Ik denk ff na over een prijs.

12:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Inderdaad druk, zo voorzie ik mijzelf van inkomsten, prijsvragen winnen.

12:41 p.m.  
Blogger Unknown said...

Het zijn 1171. Spencer heeft de schildpadden meegerekend. Een begrijpelijke maar fatale fout. I'll go for what's behind door number two...

7:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

SAhit, Peter, je hebt gelijk. ook na 3 hertellingen kom ook ik inderdaad op 1171

van harte gelefilicteerd met je prijs

1:21 p.m.  
Blogger Unknown said...

Dank je! Nu maar afwachten wat het wordt. Ik gok op een paar afgetrapte sneakers. In dat geval delen we de prijs. Zo ben ik dan ook wel weer.

12:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home