ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

donderdag, maart 29, 2007

AH erlebnis!

Inkreibel! Er is een echte originele geheel authentieke Albert Heijn geopend op ons eilandje! En daar zat men op te wachten, gezien de hordes mensen die er al op af zijn gekomen. Files! Verkeersopstoppingen! Rijen van twintig mensen bij de kassa's (ze hebben er tien)! Wachttijden bij diezelfde kassa's van dertig minuten of meer! Maar wat is het fijn. Het ruikt er zelfs hetzelfde! Dat het zo ver is gekomen… als ex-AH-er krijg ik er een brok van in de keel.




5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En wat een gezellige tekstjes staan er steeds in dat bonusboekje! Zo leuk!

10:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En dan die mooie plaatjes erbij, dan besef je hoe leuk boodschappen doen kan zijn...

2:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hee EJ,

Voordat je mijn stukje over de AH op het spoor komt; ik ben geheel onafhankelijk tot dezelfde titel gekomen! Ik weet niet waar dat aan ligt, waarschijnlijk was deze 'vondst' gewoon een enorme inkopper :-)

JJ

1:04 p.m.  
Blogger ejpeg said...

Dus het lezen van dit stukje was voor jou een aha erlebnis! Waar kunnen we die van jou aanschouwen, Jeroen?

9:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat kun je wel stellen ja! Ik weet dat je mijn plekje al gevonden hebt maar voor alle andere lezers: http://ookheelleuk.blogspot.com Bijna net zo leuk als jouw blog :-)

Blog on dude!

1:11 a.m.  

Een reactie posten

<< Home