ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, juli 18, 2007

Three days and counting…

Nog drie nachtjes slapen en dan gaat ejpegwereld met welverdiende vakantie. Wat een hel waren de afgelopen weken. Ben volledig afgedraaid, dus de volgende week liggen mijn Snoepje en ik lekker in het zand bij het Coral Hamaka Resort in de Dominicaanse Republiek. Zal proberen vandaar ook eens te posten, live report vanaf Boca Chica!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goeie vakantie alvast toegewenst mensen! En dan na dit tripje eens die live date plannen? Ik ben voor.

Groeten,

Jeroen.

11:52 p.m.  
Blogger ejpeg said...

Deal! Tot snel!

4:45 p.m.  
Blogger Daan Boon said...

Damn, hoe vaak ga jij wel niet op vakanie!! Goed bezig ;)

2:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Boewhaa... Ik wil ook...
Die van mij is al om...
Maar als de kids wat groter zijn.... Joris wilde eigenlijk gisteren naar Curaçao.
Greetz Big Bro !

3:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home