ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, september 12, 2007

Suriname

Nu dan eindelijk de lang beloofde Suri-update. Vier dagen Paramaribo, voor vier foto's; soms heb ik best wel een geweldig vak. Was er nog nooit geweest en de zondag na aankomst was een vrije dag. Dus op onderzoek uit. Paramaribo is een mooie stad, maar wel met een hoog 'verganegloriegehalte'. Wat een hoop historie ligt daar. Ik keek mijn ogen uit. Palmentuin, Fort Zeelandia, Presidentieel Paleis, Moskee en Synagoge naast elkaar (het kan dus wel). En welk een geweldig lekker eten! Javaans eten bij Blauwgrond! Roti bij Roopram! Fantastisch. Zoals bij 'The Original Day and Night Grill 2', waar het Parbo bier rijkelijk vloeit. Wat het feit verklaart, waarom niemand meer echt scherp op de eigen naam was (hebben ze de tegenstelling echt niet gezien?). Helaas waren de Jesus Students even met vakantie. Maar de firma Techno Ruk (!) stond mij wel ter beschikking (ik heb het niet aangedurfd). Kortom Suriname is een zware aanrader voor iedereen. En dan te bedenken dat ik van het hele binnenland nog geen moer gezien heb. Ik moet zeker terug! Als klap op de vuurpijl mocht ik ook nog eens Business Class terugvliegen in de 747. Dat liet ik mij uiteraard geen twee keer zeggen. Een fjne afsluiting van een aantal mooie dagen. Bedankt aan Judith, communications officer bij onze klant, voor het op sleeptouw nemen.




















1 Comments:

Blogger Daan Boon said...

Dammit, dat doe je goed.

Wacht maar tot ik bij Epic of Blizzard werk ;)

3:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home