ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

dinsdag, augustus 29, 2006

Het Holtenbroeklied…

Mijn broer Daan woont tegenwoordig in de buurt van Zwolle. Mijn broer Maarten woont in Zwolle. Mijn vriend Stefski woont ook in Zwolle. Ik heb er zelf ook gewoond, net als de heren R. en C. En als ik in Nederland ben, bezoek ik dit Den Haag van Overijssel zeer regelmatig. Je mag dus veronderstellen, dat ik een sterke band met Zwolle heb. Maar toch is het mij onduidelijk waarom mijn, eerder genoemde, broer Daan het nodig vind om mij het Holtenbroeklied te sturen. Enfin luister en huiver! Nu we toch in Zwolle zijn; deze heren willen ook nog iets kwijt over de Parel van het Oosten.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Ik heb nog even gezocht, maar 'Zwolle zonder dolle' staat echt niet op YouTube. Een leemte waar ejpeg.blogspot.com zo kan inspringen, dunkt ons.

6:45 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

2:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ben ik je blog ff aan het checken
kom ik op het holtebroek lied...
eh... volgens mij moet je broertje
of hulp zoeken of heeeeeel snel
weg daar....

grtjs

2:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home