ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

donderdag, november 02, 2006

"Groene" appels

Nu we het dan toch over misbruik van natuurlijke en menselijke hulpbronnen hebben (zie vorige post); Alexander kwam tijdens mijn vakantie met een schokkende bijdrage! Volgens deze site neemt de firma Apple (u weet wel) het niet zo nauw met voornoemde energiebronnen. Maar beste Alex, hoe staat het met de "tree-hugging factor" van het door jouw zo verafgode Microsoft? Op deze pagina worden Google en Microsoft met elkaar vergeleken. Tot mijn grote spijt kan ik zo gauw niets vinden om de firma Gates aan diezelfde (of een grotere) schandpaal te nagelen. Merde. Maar wellicht kan het geitenwollensokkencollectief ook eens aandacht besteden aan de mp3-speler uit Redmond? Wel zo fair, lijkt me. Gezien de esthetische minachting die Microsoft meestal ten toon spreidt ten aanzien van haar eindgebruikers, lijkt het me maar een kleine stap om ook op ethisch vlak over de schreef te gaan.

1 Comments:

Blogger ejpeg said...

Dat is niet helemaal waar. Mijn iPod staat vol met onrechtmatig verkregen mp3's en doet het als een dolle, evenals mijn iTunes.

9:10 a.m.  

Een reactie posten

<< Home