ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

maandag, januari 15, 2007

"Let me ride" like Parliament

Vrijdag gearriveerd! Na vier (!) maanden wachten; stond mijn nieuwe auto klaar bij de Toyota dealer. Een Toyota Yaris 2007! Wit met beige bekleding. Compleet met lichtmetalen velgen, keyless entry, power windows etc. etc. Blij als een kind met een nieuwe doos Lego© en ik ben niet de enige blijkt! Wie een proefrit wil maken, mag zich melden! Nu nog pimpen.




7 Comments:

Blogger Unknown said...

Sjeezis mooi ding man! Keyless entry: gaan dan de deuren gewoon open als je in de buurt komt?

6:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je was toch zo blij met die Honda?

6:35 a.m.  
Blogger ejpeg said...

'Was' is inderdaad het goede woord. HONDA staat voor Hoge Onkosten Na Dure Aanschaf volgens mijn buurman.

9:21 a.m.  
Blogger ejpeg said...

'Keyless Entry' klinkt inderdaad veel belovend, maar betekent in praktijk gewoon dat je de euren op afstand kan ontsluiten dmv een radiosignaal. Echter het daadwerkelijk openen van het portier vereist nog steeds, een weliswaar geringe, fysieke inspanning.

9:23 a.m.  
Blogger Haricot said...

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, geweldig leuk karretje. Dit type kennen we hier in Nederland niet.
Keyless entry, wat als je de batterij leeg hebt? Is mij aleeens overkomen, blij dat ik toch een sleutel erbij had.Maar daar zal wel aan gedacht zijn neem ik aan.
Ik hoop en verwacht eigenlijk wel dat je er veel plezier van zult hebben.

10:08 a.m.  
Blogger Unknown said...

Kijk eens wat daar is, EJ's nieuwe Yaris! Gefeliciteerd, nu nog krasvrij houden. e

10:46 a.m.  
Blogger ejpeg said...

Er zit ook een sleutel bij hoor gelukkig! En tsja dat krasvrij houden… 'k hou mijn fingers crossed. Is niet altijd mijn sterke kant geweest…

3:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home