ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

donderdag, januari 11, 2007

Er is er een jarig, hoera hoera…!

Today one year ago… was er de eerste post! Vandaag dus een jaar ejpegwereld! Een mooie manier om dit te vieren leek mij een terugblik. Daarom vandaag een selectie uit de vele hoogtepunten (of dieptepunten zo u wilt) van het afgelopen jaar. En d'r was nogal wat te melden dit jaar, althans in mijn opinie. Zo was er de kwestie met de negerzoenen. Was er al vrij vroeg een videoclip van het jaar. Trad een bepaalde popgroep met beide voeten op grove wijze de gevoelens van menig sneakerfreaker. Kwam Gigoloko.com klaar! Tevens was de samenwerking van het jaar een feit: Apple en Nike. Tijd ook om met hele andere ogen naar bomen te kijken of beter gezegd te luisteren. St. Maarten werd met een (werk)bezoek vereerd en Dave Chapelle en Winne hadden 'seperated at birth' kunnen zijn. Mijn "Magnum Opus" dit jaar was natuurlijk het gereedkomen van de roadmovie "5558 km"! Ook werd Nederland bezocht met vele hoogtepunten zoals bezoeken aan Gent en Zwolle. De vraag die velen wakker hield deze zomer werd ook eindelijk eens afdoende beantwoord. Het dispuut Apple Mac vs. Windows werd origineel gevisualiseerd. En helaas helaas (voor ons) ging ons aller Eric zijn hart achterna richting 'Le (of la) Suisse'. Vrienden van mij bleken onvervalste revolutionairen/vrijheidstrijders/rednecks. Nicole maakte een nare val op Playa Forti. De firma KFC bracht op bijzondere wijze haar producten aan de man. Annemic brak eindelijk door op 3FM en ver daarbuiten. Broer Maarten bracht zijn vakantie hier door, wat een geweldige twee weken opleverde. Ook wist de firma Aventura de verbeelding van de nietsvermoedende krantenlezer danig te prikkelen. Grappigste film van het jaar was met afstand 'Borat'. Bijkomen deed ik op Bonaire, heerlijk samen met mijn snoepje, die haar commercialdebuut maakte op TV. Curaçao werd (en wordt) hevig gepolariseerd door de ontwikkelingen rondom de infamous Slotverklaring. En Stradius 2.0 ging eindelijk live. Xmas begon goed met een wel heel bijzondere groet. Beloftes waren er ook voor het nieuwe jaar. Mijn oma deed een duit in het zakje. Ook ligt er een live DVD van "The Franks" in het verschiet. En op de valreep was daar de iPhone! Laat ik de bijna 6000 (!) bezoekers niet vergeten! Al met al een bewogen jaar. Bedankt lieve lezer en op naar het volgend jaar!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Haha- gefeliciteerd broeder.

3:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home