ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

donderdag, april 12, 2007

Sugarsnaps!

Bijna de hele familie Boon is nu online te vinden (op mijn moeder na dus). Nu ook mijn broer Maarten met zijn eigen blogger site: Sugarsnaps. Hierop naast persoonlijke belevenissen, ook zijn diverse verzamelingen (en geloof me dat is nogal wat). Hopelijk staat de bandbreedte van Blogger het toe om alles erop te krijgen. Dat wordt nog wel een hele klus, want wat hij allemaal per vierkante meter in zijn huis gestouwd krijgt…!

1 Comments:

Blogger Maarten Boon said...

Inmiddels ben ik ook weer updated. Met alles van de afgelopen maand. En wat ik vanmiddag gescoord heb.

9:21 a.m.  

Een reactie posten

<< Home