ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

dinsdag, september 18, 2007

Stem aub op mijn ontwerpen!

Mag ik om jullie hulp vragen? Ik heb meegedaan aan de 'Sneaker freaker T-shirt design competition' (waar haal ik de tijd vandaan?)! Helaas is het niet zo dat gewoon het beste ontwerp wint, maar de meeste stemmen gelden in dit geval. (Op dit soort momenten heb ik mijn twijfels bij de democratische beginselen) Anyways, ik doe een vriendelijk beroep op jullie hulp! Als je je registreert bij 'Supervirals.com' (30 seconden werk) mag je stemmen. (Op mijn ontwerpen. Comments zijn ook welkom.) En je mag iedere dag één keer stemmen! Je vindt mijn ontwerpen hier. Alvast super bedankt en ik houd jullie op de hoogte! Let's get this viral started!










1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jajajaja. Net even op beide designs gestemd. Mijn favoriet is toch wel die Che. Als het je lukt wil ik er een!

12:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home