ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

maandag, mei 07, 2007

Adreswijziging

Even een mededeling van huishoudelijke aard. Met terugwerkende kracht (vanaf begin april) ben ik woonachtig op Sta. Rosa ipv St. Joris, want samenwonend, jazekers… Ben nu gezellig bij mijn Snoepje ingetrokken. Bijgaand een kleine selectie foto's van mijn huidige habitat. Ook Django vermaakt zich prima. Op de foto is hij aandachtig de buurkat aan't observeren. Zich daarbij niet storend aan aardse zaken, zoals het bouwmateriaal waar hij even aan vastgemaakt was. Boeken en sneakers zijn ook goed overgekomen…





5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gezellige tuin!

6:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik moest lachen om de anonieme opmerking...maar dat is vast de volgende stap nietwaar? Huisje ziet er in elk geval gezellig uit (op die dozen sneakers na dan.;-)!

*-x- Car

8:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi, toch nog over de brug! Housewarming?

9:09 a.m.  
Blogger Unknown said...

Gefeliciteerd met je samenwonen, maak er iets moois van. De foto van Django kan zo naar de dierenbescherming als ik je niet beter zou kennen, vast gebonden aan een stuk hout zonder beschutting en water. Waar staat het ongeveer? e

11:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

tuin ...en porch zou ik zeggen en dan op de porch een mooie stenen pizza-oven.... Dat zou perfect zijn!!!

En IK mag dat zeggen... ;-)

9:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home