ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

vrijdag, mei 04, 2007

Sunset Waters

Zo, het was een korte, drukke en hectische week. Dus helaas geen tijd voor posts. maar heb er nu een aantal in voorbereiding. En ook nog met lokale insteek, jawel! Popular demand. Anyways het was een korte week, want lang weekend. Heerlijk. Zaterdag, zondag en een stukje van maandag zijn mijn Snoepje en ik naar Sunset Waters geweest. Hotel te Bandabou, alhier (prachtige lokatie, maar jammer van het achterstallig onderhoud). Dit alles ter ere van het 1 jaar samen zijn (kadootje). Heerlijk ontspannen. Zwemmen. Midget -sorry-, Miniature Golf met Happy Hour, kayakken, cocktail bar, buffet; dit alles all-inn! Alleen heb ik het gepresteerd om een welhaast tweedegraads verbranding op te lopen (toch iets vaker in de zon komen) en mijn oor dusdanig te verstoppen dat ik aan een kant doof was. Maar het was een aanbevelenswaardig verblijf!










2 Comments:

Blogger Maarten Boon said...

Gefeliciteerd! Alweer een jaar. Leuk. Leuke foto's ook. Blij dat jullie het naar je zin hebben gehad. En nog veel meer jaren geluk samen.

3:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Pabien allebei! Tijd gaat snel. We waren niet ver van jullie vandaan, hebben zondagochtend zelfs nog wat tuna's uit de zee voor Sunset Waters gevist... heerlijke sashimi van de meest verse vis om 10u sochtends.... (We waren aan het kamperen op San Juan)...

12:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home