ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

donderdag, september 27, 2007

iPhone op Curaçao?

Collega Sue drukte mij gisteren onderstaande krant onder de neus. Dit nadat we eerder deze week geruchten als ware de iPhone verkrijgbaar op ons dushi isla ontzenuwd kregen als niets meer dan sprookjes, want technisch niet mogelijk volgens een bekende Mac expert. Dus we waren redelijk verrast door deze advertentie van iemand die hier diezelfde telefoon van de firma Apple uit Cupertino te koop aanbiedt. Nogmaals de roemruchte Mac expert gebeld.
"You're not the first one to call. This is completely illegal. Apple doesn't support these unlocked phones and has issued a warning about them. Buy this phone and you're on your own! We have to wait till the Asian version comes out or the Nano iPhone before we'll get a working, fully supported iPhone on Curaçao."
Dus tant pis, meer dan een hele dure telefoon is deze ge-unlockte iPhone niet, vergeet de Safari en iTunes toepassingen. En Sync-en met je Mac is ook uit den boze, want dan weet heel Cupertino onmiddelijk dat die van jou illegaal is, dus vergeet je software ondersteuning maar (en laten we wel wezen er is weinig hardware, het ding bestaat bij de gratie van de software.) Moeten we dus toch wachten tot de firma UTS de iPhone voor ons toegankelijk maakt. Voorlopig kan ik met mijn LG Chocolate (die ik overigens niemand aan zou raden) niet eens wappen. Verder kan het halve eiland niet eens fatsoenlijk TDS (kabelTV) kijken, dus voor 1215 verwacht ik geen werkende iPhone. Of ben ik nu heel erg cynisch en spreekt hier mijn teleurstelling? Het geld brandt me in de zak…

5 Comments:

Blogger Maarten Boon said...

Welk geld?

11:58 a.m.  
Blogger ejpeg said...

Hahahaha!
Juist!

12:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als je er zelf een meeneemt uit Miami voor $399 (8GB) en hem unlockt met http://www.deadbeef.cn/files/iUnlock_Reloaded.zip kun je gewoon bellen. Als er een firmware-update komt, komt er ook vanzelf weer een nieuwe patch van de unlock, want zo gaat dat.

Dan heb je dus een hele geile touch-screen telefoon annex ipod, foto- en videocamera met enorm veel snob-appeal voor nog niet de helft van wat die F. Jacobse in de krant ervoor vraagt. Veel features werken hier niet, maar dat geldt ook voor veel andere high-end telefoons. Ik vind het nog niet eens zo'n hele slechte deal.

Het enige is dat Apple binnen een half jaar waarschijnlijk een 20GB iPhone heeft die twee keer zo dun is en tien keer zoveel kan voor de helft van de prijs. Ik wacht nog maar even.

Laten we vooropstellen dat Apple dit zelf in de hand werkt omdat ze dat ding alleen in de States gelanceerd hebben. Bah. Sukkels.

1:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Op Aruba hebben we het zelfde netwerk van Digicel, en Setar( de arubaanse UTS), en ik verkoop er vele!
Heb nu alleen nog maar de 16 gb Iphones met de laatste 1.14 filmware.
Email me maar als je er een wilt.
Jobske@gmail.com

9:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

gebruik gewoon een unlocked treo 680 met palm OS dan kun je alles dowenloaden wat je wilt, alleen UTS blocked je GPRS toegang op hun server als je teveel inlogged met een postpaid chippie.

8:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home