ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, oktober 17, 2007

Bon biní na e 'treiterende tukker'!

Het is nu kwart over zeven op Aruba, waar vandaag hard gewerkt moet gaan worden (zie vorige post). Nu heb ik betaald voor highspeed internet en makamba die ik ben zal ik dat dan dus ook ten volle uitbuiten. 's Nachts al de bandbreedte dichtgetrokken met het downloaden van muziek en nu dacht ik dus een stukje te gaan bloggen voor het ontbijt. Ik open mijn Blogger Dashboard® en ik schrik me dood! Iemand heeft mijn blog gehackt!

Het is vroeg, dus het duurt even voordat de paniek gezakt is en de werkelijkheid tot me doordringt. Dat is waar ook; ik heb de blogloze mothertukker een gastschrijversschap aangeboden. Want ik vond het zonde dat zijn mooie kijk op de dingen voor de wereld verloren zouden gaan. Hij heeft er meteen twee 'posts' opgeknald. De insteek van de tweede post sluit mooi aan bij hoe ik het zie. ejpegwereld heeft ook een 'buitenland', dus leek het me leuk om af en toe input van buiten te krijgen. Hopelijk kunnen jullie de Treitertukker net zo waarderen als ik.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Absoluut!
-x- C

5:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home