ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

donderdag, juli 17, 2008

M'a bai Ulanda!

Grote vriend Red ging trouwen (en heeft dat inmiddels gedaan), dus ejpegwereld was van 6 tot 14 juli op bliksembezoek in Ulanda. Heerlijk maar vermoeiend. Nu ging ik al oververmoeid het vliegtuig in met de bedoeling ook een beetje uit te rusten, maar dat bleek ijdele hoop. Helaas was het weer ook wel dramatisch, want Nederland. Nuff said.

Genoeg gemekker! Het was namelijk ook gewoon erg leuk! Op het missen van mijn zwangere snoepje na, heb ik me namelijk uitstekelbaars vermaakt. En door een aantal afspraken te combineren (dan leren die mensen elkaar ook weer kennen) heb ik zowaar ook wat tijd voor mezelf gehad. Met als pluspunt dat je met nieuwe combinaties mensen op pad gaat, wat ook weer tot andere gesprekken/ondernemingen leidt. Een aanrader dus.

Het was dus een goed gevulde week. Volgt u mij maar: veelvuldig bezoek aan de Gollem (nooit slecht), een dagtrip naar Oma te Born, bezichtiging van de nieuwe openbare bibliotheek te Amsterdam (wauw), bezoek aan klanten (jaja), familiedag in Zwolle, shoppen in Adam, vertier op de Parade in Utrecht, eten bij diverse horecaf, een vrijgezellenfeest annex cocktailworkshop (nee niet bij de Bananenbar) en natuurlijk dat waar het allemaal om ging; de bruiloft van ons aller Red en Elif. Wat een prachtige dag. Op meer dan één manier want het was ook nog eens de enige dag met stralend weer. Een gezegend paar. Vanaf deze plaats nogmaals een masha pabien!

En dan nu de plaatjes in min of meer chronologische volgorde:



















1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

EJ, top dat je naar Utrecht bent gekomen en we zo'n gezellige middag en avond met zijn allen hebben gehad!Was super!
x Car

7:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home