ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

vrijdag, november 23, 2007

360 Curacao by Marika Ringnalda

Eindelijk is het zover en mag ik het onthullen! Heb er al eerder op gehint maar nu is het dan eindelijk verkrijgbaar bij Mensing's Caminada (tevens uitgever van dit prachtige boek). Dames en heren met trots presenteert ejpegwereld:

360 Curacao by Marika Ringnalda

Een bloedstollend mooi fotoboek over ons eiland. Gedurende drie jaar heeft Marika gewerkt aan haar Magnum Opus met fantastische foto's van Curaçao. Eergisteren was de officiele onthulling in het auditorium van de Bank Nederlandse Antillen. (Wat een prachtig gebouw, kan me geen betere besteding van mijn belastinggeld voorstellen, maar dit terzijde). Zelfs de premier, mevr. De Jongh-Elhage was aanwezig bij deze heuglijke gebeurtenis. Daarna was er nog een gezellige borrel, waar het boek, gesigneerd en wel, aangeschaft kon worden tegen gereduceerd tarief. En vanaf gisteren is het verkrijgbaar bij Mensing's Caminada aan de Schottegatweg. Binnenkort is het ook online verkrijgbaar voor de Nederlandse markt, daarover later meer. Ondergetekende is blij zijn steentje aan dit adembenemende boek te hebben kunnen bijdragen. Omslagontwerp en typografie zijn van mijn hand en daar ben ik wel erg trots op. Een bijzonder moment om dan het afgewerkt produkt in handen te hebben. Op naar de boekhandel op Rooi Catootje dus en schaf dit meesterwerkje aan!