ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

maandag, november 19, 2007

Hoog bezoek!

En zo stond ineens mijn moeder onverwacht in de woonkamer vorige week woensdag. Big fucking surprise dus. Mijn dushi bleek tot over haar oren in het complot te zitten en was onder het mom "…ben even naar de botica…" naar Hato afgereisd. Nu ben ik normaal niet echt snel sprakeloos, maar nu was ik wel ff stil. Zag het ook niet meteen, want bril niet op, dus dat leverde ook wel even verwarrende taferelen op ("waarom zegt hij niks? Is hij niet blij? En waarom staat hij zo te knijpen met z'n ogen?". Ze is er speciaal voor mijn verjaardag (30 november a.s hint hint), maar aangezien wij dan naar Aruba zijn (verrassing van mijn Snoepje; lang weekend AUA) kwam ze iets eerder. Dus nu zoveel mogelijk vrij van werk en mee vakantie vieren. Zoals gisteren lekker naar restaurant 'Dokterstuin'. Genieten van de lokale keuken. Familie van Snoepje ook mee, gezellig!





1 Comments:

Blogger Maarten Boon said...

Leuk, he? Geniet er maar van. Veel plezier gewenst.

5:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home