ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

donderdag, december 27, 2007

Zambezi Restaurant 10 jaar!

Door de hele kerstdagerij zou ik nog bijna vergeten te posten over het tienjarig jubileum van het Zambezi Restaurant op de Ostrich Farm Curaçao! Dit heuglijke feit werd vorige week donderdag gevierd met een leuk feestje voor genodigden. En aangezien ik daar, alles bijelkaar genoemen, toch ook vier jaar heb gewerkt als sous-chef (onder het strenge doch rechtvaardige regime van mijn goede vriendin en toenmalig chef-kok Babber, o.a. op de foto met mijn Snoepje) mocht ik ook komen. Het was een gezellige avond met bij ieder gezicht wel een verhaal, want het was een hoop daar bij Zambezi, maar saai zeker niet. Tot mijn grote verbazing sloeg het eigenaarsechtpaar Mervin & Maria Malan ook nog aan het dansen. Helaas waren de hapjes niet van eigen huis, maar was er voor de gelegenheid een beroep gedaan op 'Thelma & Louise Wildcooking'. Heerlijk daar niet van, maar niet echt een bodem waarop menig 'licht&fris' genuttigd kon worden. Dus 's ochtends viel het wel ff tegen… Hierbij nog een speciale vermelding voor Greg en Caroline, die ook zeker op dit feestje thuis hoorden, doch er niet waren.