ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, december 19, 2007

Amazon Kindle

Heel, heel, heel af en toe en dan nog soms, vind ik het jammer om op Curaçao te wonen. Hoe dat komt? Vanwege het feit dat sommige technische ontwikkelingen ons zo laat (of nooit) bereiken. Zo was er dit jaar al de iPhone, waarvan het nog maar de vraag is of en wanneer deze op legale wijze op Curaçao te gebruiken is. En nu is er dan de gadget van deze X-mas: de Amazon Kindle. Voor een boekenverslinder als ik een absolute must have. Maar ja, als je dan vervolgens geen boek kan downloaden, laat staan de NY Times, dan gaat de lol er snel af. Toch blijf ik hopen en denk ik dat het onvermijdelijk is dat deze ontwikkelingen ons eilandje bereiken. Ook de iPhone. Zucht.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Blijf wel bij vriend! De iPhone is ook al volledig werkend hier op Curaçao gesignaleerd. En niet alleen met een beetje wireless internetten bij wat hotspots. Nee, zelfs via onze vrienden van UTS. Details? Bel maar even ;D

ps. Blijkt wel dat je een behoorlijke wizzzzzekid met zijn om het voor elkaar te krijgen.

8:09 a.m.  
Blogger ejpeg said...

Dat bedoel ik dus, voor mij is dus de grote plus van Apple dat je gewoon het spul uit de doos haalt en kan gebruiken. Als ik dus met technici van UTS of andere halve nerds om tafel moet gaan zitten hoeft het van mij al niet meer (zeker niet voor een apparaat van 1400,- zonder garantie). Met legaal bedoel ik dus eigenlijk officieel gesanctioneerd door Apple. Heb idd al een hoop mensen met het apparaat gezien. Grappig genoeg wel de mensen die je anders meestal nooit over Apple hoort, sterker nog die tot voor de doorbraak van de iPod bij de naam Apple alleen aan een handzaam stuk fruit dachten. Hoop dat nu weer mensen over de brug gaan en nu ook eindellijk die computers eens kopen, want daar begint het allemaal mee!

8:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home