ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

vrijdag, november 30, 2007

Hieperdepiep!

"32 jaar, wel een beetje raar…" Decennialang dacht ik bij de woorden van Henny Vrienten "…dat is oud". En nu ben ik hetzelf.

Vandaag bestaat de off-line versie van ejpegwereld alweer 32 jaar! Dus lekker vrijgenomen en per vanmiddag gaan we genieten van een weekendje Aruba (surprisekadootje van mijn Snoepje). Moeders is inmiddels weer bai bek Ulanda helaas, dus dan neemt vanaf maandag het gewone leven weer een aanvang. Het surpisebezoek was geweldig en ondanks de chaotische toestanden op het werk heb ik toch nog een beetje vrij kunnen nemen. Helaas is het bloggen er een beetje bij in geschoten, zag echter dat de treitertukker de honneurs even heeft waargenomen, met een mooi stukje over muziek voor mensen die niet van muziek houden! Op naar Aruba! Wie weet pakken we nog wat van het weer oprispende Holloway spektakel mee?

4 Comments:

Blogger Unknown said...

EJ! Gefeliciteerd man en geniet lekker van je forenzische bijdrage op Aruba! :))

11:24 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey chupi, ook via je blog wens ik je veel gezondheid en liefde toe! Lang leve de liefde van mijn leven!

Aruba, here we come.......

XXX Snoepje.

1:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En ik had je nog in mijn agenda staan! Alsnog gefeli en heel veel plezier (gehad) op Aruba.

Marlise

4:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad! Nog van harte! (beter laat dan...) x Car

6:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home