ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, januari 09, 2008

24 in de jaren negentig

Peter "Ik heb een URL maar ik doe er niks mee" Reijmer kwam met het volgende leuke filmpje waarvoor de makers zich, denk ik, het volgende afgevraagd zullen hebben; "Hoe zou het zijn als de serie '24' opgenomen zou zijn in de vroege jaren negentig?" Nou zo dus. Ik wil trouwens nog even van de gelegenheid gebruik maken om toch nog even te zeggen dat ik '24' een verschrikkelijk slechte serie vindt. En dat wil ik ook best met hart en ziel verdedigen tegen ieder die daar een andere mening over heeft. Waardeloos, vierentwintig uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg. Heb het dan ook maar bij serie 1 gelaten.