ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

vrijdag, februari 01, 2008

Het is officieel!

Sinds gisteren ben ik officieel directeur en groot aandeelhouder van mijn eigen bedrijf; Farside BV! (Vernoemd naar mijn favoriete strip.) De handelsnaam wordt: ejpeg. Heb mijn ontslag genomen bij Stradius en begin per 1 april a.s. als freelancer in de Caribische reclamewereld. Op de foto het passeren van de akte bij notariskantoor Hu-a-Ng.

11 Comments:

Blogger Unknown said...

Gozert! Gefeliciteerd! Ontslag nemen en over twee jaar de tent opkopen. That's the spirit!

Cheers!


Peter (niet de Rooie)

5:34 a.m.  
Blogger Daan Boon said...

Wow! Gefeliciteerd man! Veel succes!

8:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik kan je echt amper meer volgen met alle ontwikkelingen in jouw leven van de afgelopen anderhalf jaar ofzo.. Super!

Marlise

9:58 a.m.  
Blogger Haricot said...

Doe ze ginderwijd de boks op,ben trots op je .de Pap

6:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Top zeg! Gefeliciteerd!!
x Car

7:22 p.m.  
Blogger Unknown said...

Congrats!Heul veul succes!

x Annemic

5:59 a.m.  
Blogger Unknown said...

Way to go jongen. Maak er wat moois van!
(en draai ze een poot uit) =))

5:53 p.m.  
Blogger Unknown said...

Pabien hè!! (laatste woordje pap dat ik nog ken...). Echt heel goed, geniet er van, en ik duim op heel veel leuke vrije duurbetaalde klussen!

Nina

4:37 a.m.  
Blogger Unknown said...

Duimen doe je voor, natuurlijk. Niet op. :-)

N

4:38 a.m.  
Blogger ejpeg said...

Iedereen bedankt voor de positieve reacties! Doet me goed!

7:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd EJ!!
Hoezo alleen Caribisch gebied? Ik ga NL klanten voor werven, nog leuker, die EURO (tell me about it!!)

grtjs Laura

4:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home