ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, februari 27, 2008

Van die dingen ja van die dingen…

ejpegwereld is deze week en ziek en druk met alles wat er komt kijken bij het opstarten van een eigen bedrijf (al ligt dat nu even stil vanwege voornoemde ziekte). Dus vandaar dat er een kleine 'poststilte' is. Om dit gat toch even te vullen hierbij een hilarische website die goed is voor vele uren gniffel plezier. "Stuff white people like". Een erg leuke spiegel voor de immer met het vingertje wijzende blanke mensch. Toch bekruipt me het gevoel dat deze site toch soms meer betrekking heeft op de Amerikaansche, dan op de Europeesche witte mens. Maar ja, ik ben er zelf eentje (van witte kunne), dus heel erg objectief zal ik het zelf niet kunnen beoordelen. Ik zal mijn Snoepje eens vragen. Enjoy. Ga ik verder uitzieken. Met dank aan een eveneens zieke Robbie voor de tip.