ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

zondag, mei 04, 2008

Q-day!

Dit jaar geen drukke konininnedag voor ons. In het kader van het twee-jarig samenzijn hadden we lekker een kamer geboekt bij het Floris Suite hotel te Piscadera. Vakantie in eigen land zeg maar.

Ook de drukke stad gemeden en in plaats daarvan naar het International Food (of Salmonella zo u wilt) Festival gegaan. Lekker gegeten van diverse schotels, maar volgens mij is het een goede 'intestinal' training voor een vakantie naar bijv. India. Ook heerlijk gegeten in het hotel zelf, bij het vermaarde 'Sjalotte' restaurant. Geweldig! En het schijnt nog beter te worden volgens zij die het kunnen weten.

Het hotel zelf was ook een genot om te verblijven. Mooi verzorgd en lekker koel en knus (als je het zo leest staan die begrippen haaks op elkaar, maar met buitentemperaturen van dertig graden krijgt het toch een andere betekenis).

Kruikenzeiker als ik ben vond ik toch een aantal minpuntjes. Zo was de kamer niet echt schoon, zoals 'juice splatter' tegen een buitenmuur (wat ik toch niet verwacht bij $175 per nacht) en waren er een aantal design details die niet klopte. Nu kijk ik daar normaal niet naar, maar aangezien het hotel zich met nadruk verkoopt als een 'DESIGN' hotel, vond ik o.a. de scheef gemonteerde stopcontacten en niet naadloos lopende (lelijke) badkamertegels toch licht storend. Design zit toch ook zeker in de details, nietwaar? Benieuwd wat de h.h. Starck en des Bouvrie daarvan vinden.