ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

dinsdag, april 08, 2008

So long and thanks for all the fish!

De studio van Stradius had nog een laatste verrassing voor me! Kom vrijdag naar Stradius. Neem je handdoek en zwembroek mee, het duurt plusminus een uurtje en we zeggen niet wat we gaan doen (echt waar!). Dus ik braaf erheen afgelopen vrijdag. Wel een beetje angstig, want het enige dat ik kon bedenken dat een uur duurt en waar je je zwembroek bij nodig hebt is een Dolphin Encounter. Wat dolfijnen in kooien betreft, ben ik toch een beetje gewetensbezwaard. Zeker na het lezen van "The Hitchikersguide to the Galaxy", waarin van deze zoogdiersoort wordt beweerd dat het de op één na intelligenste diersoort ter wereld is. Op de witte muizen na dus. Maar ik dwaal af. het bleek dus om iets significant anders te gaan. We gingen mee met de Kustwacht (een klant van Stradius, waar we laatst o.a. een wervingsfilmpje voor hebben gemaakt! Op een Superrhib! Helemaal de shit. Onbeschrijfelijk gaaf. Hier moeten ze nou een pretparkattractie van maken. Wat gaan die dingen hard! Kortom een onvergetelijke middag! Heel heeel heeeel erg hartelijk bedankt Roderick Gouverneur, Sue & de jongens van de kustwacht! Masha danki! Ik heb mijn roeping gemist, da's duidelijk!








9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ben blij dat je ervan hebt genoten. Hopelijk zien we elkaar weer in een "spetterend" project. Groet, Roderick

12:07 p.m.  
Blogger ejpeg said...

Op 'spetterende' projecten! Cheers!

4:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

...on-ge-loof-elijke mazzelpik!!!!
Welverdient, dat dan weer wel.

rrrrrobbie

12:23 a.m.  
Blogger Unknown said...

Super! En je bent eindelijk The Guide gaan lezen! Good man!

Peter

4:01 a.m.  
Blogger ejpeg said...

Yo Peter! Alles goed? Had de guide al lang in mijn bezit. Volgens mij samen met jou besteld destijds, voor je verjaardag nog. Film viel tegen. Soms zegt een woord meer dan duizend beelden.

10:39 a.m.  
Blogger Unknown said...

Zo, dan heb je 'm inderdaad al een tijdje. Hoe dan ook, als Verkondiger van Het Evangelie van Adams ben ik blij dat er weer een ziel gewonnen is. De film zoog inderdaad. Hadden ze ook nooit moeten proberen.

Heb je de Dirk Gently's al?

5:04 a.m.  
Blogger ejpeg said...

Dirk wie? Wat is dat?

10:46 a.m.  
Blogger Unknown said...

Twee andere boeken van Adams. Ommenabij even briljant als The Guide.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dirk_Gently's_Holistic_Detective_Agency
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Long_Dark_Tea-Time_of_the_Soul

Wikipedia: It is described on its cover as a "thumping good detective-ghost-horror-whodunnit-time-travel-romantic-musical-comedy-epic."

10:55 a.m.  
Blogger Edwinservaas said...

Hey EJ! Liep laatst tegen Moniek aan hier in Amsterdam, en die vertelde me dat je nu los-speert. Lekker man, veel succes!

Edwin (die luie stagair)

4:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home