ejpeg zoekt voor u:


Web ejpegwereld

And now a word
from my sponsors!





Just For Kicks

Adopt this banner





Wikipedia Affiliate Button

woensdag, mei 14, 2008

Dark Roasted Blend

De laatste post is alweer even geleden zag ik. Luxeprobleem, want erg druk. Danki dios. De zaken gaan voorspoedig en ik knijp in mijn handjes. Wat er echter wel onder lijdt is dus het bloggen. "Zaken gaan voor het meisje" luidt niet voor niets het gezegde. En het hebben van veel leuke projecten is helaas omgekeerd evenredig aan het maken van veel posts.

Maar de boog kan niet altijd gespannen zijn en via mijn 'Newsfire' stel ik me graag op de hoogte van de wereld buiten de keukentafel. Mijn favoriet -naast diverse sneaker gerelateerde sites-, die ik ook graag wil delen is 'Dark Roasted Blend'. Zoals de naam al doet vermoeden heerlijk en ideaal om met een bakje pleur in de hand van te genieten. Een rustmoment. Lekker over je heen laten komen, een keer met de ogen knipperen en je ook nog eens laten inspireren. Je weet niet wat je ziet. En je ziet geen twee keer hetzelfde. En met titels als 'More crazy Nazi UFOs myths', 'Soviet Futuristic Illustration: Oodles of Optimism', 'Nightmare Playgrounds, Part 2' en 'Senseless Signage, Part 10' weet je dat je goed zit. Een hoorn des overvloeds voor de visueel ingestelde mens!

Dus voed het aan je RSS en ga er maar eens lekker voor zitten. Heerlijk zelf gezette koffie uit de de percolator (laag vuur, thnx Paul) verdient daarbij de voorkeur. Enjoy!